Cookie beleid Koninklijke UD

De website van Koninklijke UD is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Binnen de site worden er op dit moment geen analytische cookies gebruikt.

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Bardienstregelement

Bardienstregelement

REGLEMENT BARDIENST KONINKLIJKE UD

  1. Vanaf september 2016 worden de bardiensten ingepland via bardienstrooster.nl. Dit is een online programma dat de bardienstindelingen verzorgd. 
  2. Voor het zelf indelen van jouw bardienst log je in via www.bardienstrooster.nl.  Een gebruikersnaam en wachtwoord ontvangt je op het e-mailadres dat bij de ledenadministratie bekend is.
  3. Ieder lid of ouder van een lid van de Koninklijke UD is verplicht minimaal tweemaal per jaar bardienst te draaien: eenmaal voor de winterstop en eenmaal na de winterstop. Bestuursleden, teamleden, trainers en leiders zijn vanwege het vrijwilligerswerk dat ze al voor de club doen, vrijgesteld van bardiensten.
  4. Het seizoen is ingedeeld in twee perioden: augustus-december (najaar) en januari-mei (voorjaar).
  5. De inschrijfperiode voor het najaar start zodra het wedstrijdschema bekend is. Voor het najaar dien je je eenmaal per lid in te schrijven. De inschrijfperiode voor het voorjaar start medio december en medio januari (eenmaal per lid). Bij het zelf indelen van je bardienst kun je rekening houden met je persoonlijke voorkeur. Als je je niet (tijdig) hebt ingedeeld, word je automatisch ingedeeld. Per bardienst worden (afhankelijk van het aantal wedstrijden) 2 a 3 vrijwilligers ingepland. Dit kan dus per zaterdag en/of zondag verschillen. Er is tijdens de bardiensten op zaterdag en zondag ook altijd een vaste kracht aanwezig.
  6. Team Bar is verantwoordelijk voor de samenstelling van het bardienstrooster. Dit rooster wordt voor aanvang van het betreffende seizoen zichtbaar gemaakt in het clubhuis. 
  7. Voor aanvang van je bardienst ontvang je twee e-mail herinneringen, de 1e een week van te voren en de 2e een dag voor je geplande bardienst.
  8. Indien je op de geplande datum, om wat voor reden dan ook, geen bardienst kunt draaien dien je ZELF voor vervanging te zorgen. Ruilen kan via Bardienstenrooster.nl. Afmelden voor je bardienst is niet mogelijk! Indien je jezelf toch afmeld en niet voor vervanging hebt gezorgd, wordt dit als verzoek tot afkoop gezien.
  9. Wil of kun je geen bardienst draaien dan kun je de bardienst afkopen. Per bardienst is de afkoop 15,- euro. Je geeft op www.bardienstrooster.nl of via [email protected] aan dat je de bardienst(en) wil afkopen.
  10. Voldoe je niet aan de verplichting van de bardienst (no show) dan ontvang je een rekening voor afkoop (15,- euro) én een boete (20 euro). Houdt er ook rekening mee dat je bij een no show behoorlijke bezettingsproblemen veroorzaakt achter de bar. De ledenadministratie brengt deze 35,- euro in rekening. Bij wanbetaling zal in overleg met het bestuur een passende maatregel worden getroffen. In ieder geval dient het achterstallige bedrag bij de eerstvolgende contributiebetaling te worden voldaan.
  11. De openingstijden van de bar tijdens de competitie zijn als volgt: zaterdag: 8.00 uur tot sluiting zondag: 8.30 uur tot sluiting De openingstijden en barindeling kunnen tijdens een evenement afwijkend zijn.
  12. Tijdens de winterstop is het clubhuis gesloten.
  13. De bardienst vervalt alleen indien alle wedstrijden zijn afgelast. In alle andere gevallen dien je altijd bardienst te draaien tot de voor jou geldende tijd.
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!