Het was en is voor ons dus een hele puzzel om überhaupt gelegenheid te vinden onze jongens en meiden weer te laten voetballen. Met alle onzekerheden die ons de nodige (ook financiële) zorgen bezorgen is het ook niet zo dat we 7 weken de tijd hebben gehad om plannen te maken. Zoals hierboven vermeld, pas vorige week donderdag zijn we door de instanties geïnformeerd over wat we wel en niet kunnen doen/organiseren. Duidelijk werd toen ook dat alle verenigingen afgelopen weekend hebben benut om schema's te maken. Daarvoor hebben wij ook dit weekend -weliswaar illegaal ;-) - in het Clubhuis bij elkaar gezeten.
Meteen na en anders een dag na alle persconferenties, overleggen met bonden en gemeenten, hebben we zoveel mogelijk via TTZ, trainers en de Stift aangegeven waar we mee bezig zijn en wat we proberen te realiseren.
We zijn dan ook positief gestemd dat we veld 4 van DHV kunnen huren om met ingang van gisteren weer de trainingen te hervatten. Trainers hebben een protocol ontvangen hoe donderdag, vrijdag en zaterdag te handelen. Er zijn infographics gemaakt die ook op de club hangen. Routering etc. zal met rood/witte linten zijn aangegeven. Luister naar de aanwijzingen van de trainers en begeleiders en lees het protocol goed!
Neem van mij aan dat velen binnen de vereniging heel veel tijd en energie stoppen om de boel draaiende te houden en alle creativiteit gebruiken om dit seizoen nog zoveel mogelijk te spelen. Vanuit het bestuur alle dank daarvoor. Dit bericht geeft enigszins inzicht dat we alles behalve stilzitten. Mocht je nog vragen hebben of wil je zaken met ons delen, we zijn er voor!! Fijn weekend gewenst en blijf gezond!
Groet namens het gehele bestuur, Joost Rutgers, voorzitter